HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog inGalleryArcade

Share | 
 

 Rat's application

Go down 
AuthorMessage
Rat_Race
SWT MEMBER
SWT MEMBER
avatar

Male Number of posts : 235
Age : 31
Location : Greece
Registration date : 2008-05-13

PostSubject: Rat's application   Sat Jun 06, 2009 10:51 am

1. Your Swat Name ? If you use 2 or 3 Swat Names I need all that you will use : Rat_Race
2. Your Real Name ?Johnny
3. Your Age ?22
4. If your male or female ? male
5. Your Country ?Greece
6. Your Timezone ?GMT +2
7. The Languages you speak ?Greek,english,spanish,german,turkish,french....lol no just greek and english
8. The amount of time you spend playing Swat? a lot !
9. If you have been in any other clans please tell us which and tell us why you decide to leave ? SWT and SVT
10. Why would you like to join SWT cuz i ll always be swt and cuz of my signature
11. Please email me with a picture of yourself for the website to slaygirl@live.co.uk i guess you already have
12. Your Birthday ? 6/11/86
13. Do you prefer Barracade Suspects or VIP? wat ever, just want to play with my friends
14. Your highest score ? dont remember and i dont care
15. What is your Xfire ? bufallosoldier
16. Please give names of at least 2 SWT members that you have played with that can recommend you to join? can i give 10 or more ?

cheers cheers

_________________

Back to top Go down
View user profile
SuspectKILLER
SWT MEMBER
SWT MEMBER
avatar

Male Number of posts : 70
Age : 40
Location : skegness, lincolnshire, UK
Registration date : 2008-08-30

PostSubject: Re: Rat's application   Sat Jun 06, 2009 11:06 am

denied lol hahahaha

good luck mate

_________________
SWT for BS
NDFK for RD

Back to top Go down
View user profile
(GR)HeRo
SWT MEMBER
SWT MEMBER
avatar

Male Number of posts : 54
Age : 25
Location : Greece-Athens
Registration date : 2009-04-17

PostSubject: Re: Rat's application   Sat Jun 06, 2009 1:42 pm

lol man how many langu more do you know i only know Greek+Arabic(Libyan)+Italian+English hehe
Back to top Go down
View user profile
{SWT}Meek
SWT MEMBER
SWT MEMBER
avatar

Male Number of posts : 860
Age : 23
Location : A wonderful world of poptart sensation
Registration date : 2008-07-14

PostSubject: Re: Rat's application   Sat Jun 06, 2009 1:55 pm

Lol he only speaks english and greek hahah
Hmm . . . No i dont like you, DENIED! nah im jk

ok uhm 10 or more ppl who recommended you . . ill just take some guesses
Meek
Meek
Meek
Meek
Meek
Meek
Meek
Meek
Meek
Slay
Back to top Go down
View user profile
|Fs|MajorM
SWT MEMBER
SWT MEMBER


Female Number of posts : 1496
Age : 25
Location : Hawaii brah
Registration date : 2008-06-06

PostSubject: Re: Rat's application   Sat Jun 06, 2009 8:39 pm

hahahahaha lmao rat, i would give my reccomendation, Very Happy besides i think all swt reccomend u loool
Back to top Go down
View user profile http://fsclan.darkbb.com/portal.htm
slaygirl
GEN
GEN
avatar

Female Number of posts : 1544
Age : 33
Location : Wales
Registration date : 2008-05-07

PostSubject: Re: Rat's application   Sat Jun 06, 2009 9:51 pm

Ratty my brother why you even need to apply lol divvy twit of course your accepted lool
Yay Rattys back wooohoooo Celebrate

_________________
Back to top Go down
View user profile http://swtclan.justforum.net
|Fs|MajorM
SWT MEMBER
SWT MEMBER


Female Number of posts : 1496
Age : 25
Location : Hawaii brah
Registration date : 2008-06-06

PostSubject: Re: Rat's application   Sat Jun 06, 2009 10:36 pm

slaygirl wrote:
Ratty my brother why you even need to apply lol divvy twit of course your accepted lool
Yay Rattys back wooohoooo Celebrate
divvy twit? i never heard that one before
Back to top Go down
View user profile http://fsclan.darkbb.com/portal.htm
steelmax
SWT MEMBER
SWT MEMBER
avatar

Male Number of posts : 228
Location : Ukraine, Krivoy Rog
Registration date : 2008-09-12

PostSubject: Re: Rat's application   Thu Jun 11, 2009 2:10 pm

|Fs|MajorM wrote:
divvy twit? i never heard that one before

lol Well, bald puss is always know what to say.

Hey Ratty, glad to see your back. Wish we will meet soon.
Back to top Go down
View user profile http://steelmax.all-up.com/
Sponsored content




PostSubject: Re: Rat's application   

Back to top Go down
 
Rat's application
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Apply To Join-
Jump to: